So I forgot....

Hello!


Såklart blev det ju alldeles för stressigt för att lägga upp bilder varje kväll efter repetitionerna. Menmen... Förjävla bra blev showen iaf!!

Jag är grymt nöjd med allas arbete under premiärveckan och jag är dessutom väldigt stolt över mig själv! Naturligtvis. Jag glömde dessutom kameran så jag tog inte bilder mer än en dag.

Tre föreställningar, 2 notiser, 2 artiklar och massa beröm senare var ju showen klar och utan ett enda uns dålig kritik. Vi misstänker även att vi gått plus! Tänka sig!

Jag kan inte beskriva med ord hur bra det har gått och hur skönt det känns att det gick bra.

Tack till alla er som medverkat, hjälp till och varit med som publik! Ni är guld värda!!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0