The forest will echo in laughter

Tjenare mannen, hi hi hi!

Jag vet, vi är svindåliga på att uppdatera men jag lovar att iaf jag ska skärpa mig! Det är bara det att det är så förbenat mycket att göra just nu. För att på enklaste sätt få er att hänga med på noterna så gör jag några olika inlägg nu med uppdateringar istället för en - det blir alldeles för mycket att läsa..



Sist vi hördes hade jag suttit och pratat med Annan och Lars - det har hänt en hel del sedan dess vill jag lova! Vi började med att repetera en del av scenerna för att få alla att känna lite känsla och så att alla fick komma i sina karaktärer. Jag har hjälp Lars att regiserra lite vid sidan av men jag behöver ju min träning jag också - för skådespelerska är jag verkligen inte! Jag har ändrat manuset x antal gånger eftersom man oftast hittar mer välpassande lines när man står uppe på scen.

Låtarna la vi på is eftersom de var klara men vi vart hitta tid till att spela in.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0