Eyes on fire

Tzenna,

Ojoj, nu går det fort framåt! Vi har skådespelare, vi har fått ett första "manus" som vår kära Estetmamma skrivit! Vi har också jobbat med Täpp Lars och jag har stora visioner för den här musikteatern! Vi har funnit våra aktörer också! Vi har börjat jobba med de som Scenisk Gestaltning här på skolan - just därför jobbar vi med Lars också! Eller ja, vi hade nog hyrt in honom ändå..haha.

Jag är nöjd med storyn och grabbarna (inkl. BengtÅke och Lars) har lagt sin touch på den! Jag har också lagt rollförslag till de olika karaktärerna och tonsatt en text som Estetmamman skrivit, ja, och skrivit om den lite och sådär! Den är klar men det ska kanske läggas på lite 7:or och sådär och sen ett fingerspel också! Sen ska den spelas in! Jag är faktiskt stolt över mig själv.

Jag och Estetmamman håller även på att ändra lite i manuset. Lite scener ska putsas och sen ska Lars få komma med idéer också! Replikerna kommer ju att ändras - det vet jag. Så den är inte klar, men det är iaf början på slutet, haha. Man ser ljuset i tunneln.

                

That's all folks!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0