The studio

Tjenare!

Det börjar närma sig den stora showen nu, gosh, tiden går vääääldigt snabbt. Eftersom det börjar närma sig så antar jag att jag lär dokumentera lite extra! Den här veckan har jag gjort det näst sista omskrivningen av manuset, skrivit melodi och musik till den sista låten och försökt få lite sponsorer! Vi har även övat på scenerna och det börjar väl bli något!

Vi har lov den här veckan men vi kommer ändå att skriva klart manus och spela in lite på tisdag! Men annars har vi ju påsklov!

v18 kommer vi att jobba nio till nio varje dag för att få showen att sitta som handen i handsken, jag ska försöka fota på mycket och lägga upp bilderna så kanske jag slipper skriva så mycket, haha! Skriver på söndag när allt sätter igång!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0