I m back

Efter nästa en månad utan skriva har jag är tillbaka, jag har varit lite upptagen med antagningsprov på musikhögskola och jag är nöjd med mina prov, men jag får veta hur det gick om typ en månad.

Min låt är klar nu, inspelning gick jätte bra det blev mycket jobb men jag är ganska nöjd med resultat hälften av min projektarbete är klar, nu jag har börjat med andra hälften, klippa film för att göra min musikvideo.

Men jag har en till projekt, som ni har läste på andra loogbok jag och min klass vi ska göra en musikteater som heter " Everybody's Broken" och vi har mycket att fixa just nu för vi har premär 6 maj vi har knapp en månad kvar. nu vi ska leta efter sponsorer. vi har skrivit en lite representation som vi ska skicka till olika parteirna har i malung och hör om vi kan få nånting från de. idag jag ska försöka ringa prästen från malung kyrkan och hör med han om vi kan få sponsor från kyrkan.

Det är allt som jag kan säga just nu, hoppas att vi kommer klar det.


/Just  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0